Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä
Oskarin Aitta noudattaa kaikessa toiminnassaan yleisiä kuluttajakauppaan, mainontaan ja markkinointiin liittyviä suosituksia.
Näillä sivuilla voit tutustua Oskarin Aitan verkkokauppakeskuksen tilaus- ja toimitusehtoihin sekä asiakkuuteen ja asiakkuuden käsittelyyn liittyviin keskeisiin periaatteisiin.
Oskarin Aitta on verkkokauppakeskus, josta yksittäiset lähiruuan, -tuotteiden ja -palvelujen kauppiaat ja valmistajat voivat myydä tuotteitaan/palveluitaan kauppiassivullaan. Oskarin Aitan tuotteiden tuotevastuu on aina kyseisen tuotteen kauppiaalla.

1. Tilaaminen
Oskarin Aitassa tuotteita voi ostaa normaaliin tapaan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne käytössä olevilla maksutavoilla. Tuotteita voi ostaa usealta eri kauppiaalta samanaikaisesti.
Tuotteet on jaoteltu selkeisiin kategorioihin ja jokaisesta tuotteesta löytyy tieto, minkä kauppiaan tuotteesta on kysymys. Kauppiaisiin voi tutustua tarkemmin verkkokaupan kauppiassivulla sekä Oskarin Aitan kauppiaat-listassa.
Tarkemmat tilausohjeet löydät Näin teet ostoksia –sivulta (tulossa myöhemmin).

2. Asiakkuus ja rekisteröityminen
Oskarin Aitta on avoinna kaikille yli 18-vuotiaille ja kauppakeskuksessa voi tehdä ostoksia myös ilman rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä saat kuitenkin käyttöösi asiakastilin, jossa voit mm. päivittää omia tietojasi ja tarkastella tekemiäsi tilauksia. Rekisteröitymällä asiakkaaksi voit myös antaa palautetta ostamistasi tuotteista ja verkkokauppakeskus Oskarin Aitan toiminnasta.
Rekisteröitymällä asiakkaaksi ja kirjautumalla omalle asiakastilillesi sinun ei tilausta tehdessäsi tarvitse kirjoittaa osoitetietojasi uudelleen. Voit rekisteröityä asiakkaaksi painamalla kirjaudu/rekisteröidy –nappia ylimmässä palkissa.
Rekisteröityneille asiakkaille lähetämme sähköpostilla uutiskirjeessä tietoa Oskarin Aitan tuotteista ja palveluista noin 5-6 kertaa vuodessa.

Rekisteröitymisen yhteydessä kerätyt tiedot ovat luottamuksellisia eikä Oskarin Aitta ilmoita niitä ulkopuolisille tahoille. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin rekisteriselosteessa.

3. Toimitustapa ja -aika
Tilaukset toimitetaan kauppiaskohtaisesti eli jokainen kauppias toimittaa itse omat tuotteensa. Mikäli tilaat tuotteita useammalta kauppiaalta samanaikaisesti, kauppiaat toimittavat ne sinulle erillisinä toimituksina. Toimitustavat voivat vaihdella kauppiaittain ja tuotteittain. Toimitustapa selviää jokaisen tuotteen yhteydestä sekä tilausvahvistuksesta. Mahdollisen noutotuotteen noutopaikka, aukioloajat sekä yhteystiedot selviävät tuotteen yhteydessä sekä tuotetta myyvän kauppiaan sivulta. Toimitustapa on valittu etukäteen jokaiselle tuotteelle kauppiaan toimesta. Asiakas voi valita toimitustavan vain, jos tuotetta saa sekä toimitus- että noutotuotteena. Toimitustapa valitaan poimimalla joko nouto- tai toimitustuote ostoskoriin.
Tilauksia voi toistaiseksi tehdä vain Suomeen.
Oskarin Aitan tilausten normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Toimitusajat voivat vaihdella kauppiaittain. Toimitusaika on jokaisen kauppiaan omalla vastuulla. Kauppias voi ilmoittaa lähettävänsä tuotteita vain kerran viikossa. Tarkistathan toimitusajan aina tuotteen yhteydessä.
Toimitustavat ovat
• Kylmäkuljetusta vaativille elintarvikkeille Postin Termo kylmäkuljetus
• Postin Economy-paketti
• Matkahuollon Lähellä Paketti
• Nouto tilalta tai noutopisteestä
• Kotiinkuljetus

Lisätietoa toimitustavoista:
Postin (Itellan) Termo kylmäkuljetus toteutetaan termolaatikoilla ja kylmävaraajilla, joissa on lämpötilaraportointi- ja seurantajärjestelmä. Kuljetukset lähetetään alkuviikosta ja ne ovat perillä seuraavana päivänä lähes koko maassa. Tarkka toimitusaikataulu löytyy tuotteen yhteydestä verkkokaupassa sekä tilausvahvistuksesta. Kauppias vahvistaa asiakkaalle vielä toimitusajan saatuaan tilauksen. Termolaatikko toimitetaan joko päiväjakelussa kello 12:00 - 15:00 välillä tai iltajakelussa kello 17:00 – 19:00 välillä. Voit tarkistaa toimitusajan alueellesi palvelualuerekisteristä. Asiakkaan on oltava itse vastaanottamassa lähetystä, muuten lähetys palautetaan takaisin. Asiakkaalle ei kuitenkaan voida palauttaa rahoja tuotteesta, jos hän ei ole ollut vastaanottamasta lähetystä sovittuna aikana.
Lisätietoa Termo kylmäkuljetuksesta: http://www.itella.fi/palvelutjatuotteet/kotimaankuljetukset/paketit/termo/palvelunkuvaus_termo.html

Postin (Itella) Economy paketti toimitetaan asiakkaan lähimpään Postin palvelupisteeseen. Lähetyksen luovutus tapahtuu toimipisteen aukioloaikoina. Sähköinen saapumisilmoitus toimitetaan vastaanottajalle tekstiviestinä jolloin lähetys on noudettavissa lähetystunnuksella saapumispäivänä klo 16 jälkeen postista. Mikäli matkapuhelinnumeroa ei ole tiedossa toimitetaan saapumisilmoitus kirjeenä. Vastaanottajalle toimitetaan myös kopio saapumisilmoituksesta sähköpostiin. Vastaanottajalle lähetetään myös muistutusviestit (2 kpl) sähköpostiin saapuneesta lähetyksestä. Lähetys on noudettavissa postista saapumisviikon lisäksi 2 täyden kalenteriviikon ajan, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
HUOM! Noutamatta jätetty lähetys ei ole sama asia kuin palautus. Mikäli et halua vastaanottaa lähetystä, sinun tulee tehdä palautusilmoitus Oskarin Aitalle, ks. alla kohdat 9-11 tilauksen muuttaminen/peruuttaminen, palautukset ja reklamaatiot. Mikäli lähetys jää noutamatta eikä palautusilmoitusta tehdä, emme voi palauttaa rahojasi. ELINTARVIKKEITA EI VOI PALAUTTAA.
Lisätietoa Itella Economy paketista (Postin sivuilta):
http://itella.fi/palvelutjatuotteet/kotimaankuljetukset/paketit/itellaeconomy.html

Matkahuollon Lähellä -paketit toimitetaan noutopisteisiin pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Vastaanottajalle lähetetään saapumisilmoitus, kun paketti on noudettavissa Matkahuollosta tai Suomen Lähikauppa Oy:n Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket -kaupasta. Saapumisilmoituksessa kerrotaan mistä Matkahuollosta tai kaupasta paketin voi noutaa. Katso tästä lähin noutopisteesi. Saapumisesta ilmoitetaan yleisimmin tekstiviestillä. Jos lähettäjä ei ole merkinnyt gsm-numeroa osoitekorttiin, ilmoitetaan saapumisesta kirjeellä tai puhelinsoitolla. Lähellä pakettia säilytetään noutopisteessä 14 vrk, lähetyksen saapumisesta noutopisteeseen. Säilytysajan jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
HUOM! Noutamatta jätetty lähetys ei ole sama asia kuin palautus. Mikäli et halua vastaanottaa lähetystä, sinun tulee tehdä palautusilmoitus Oskarin Aitalle, ks. alla kohdat 9-11 tilauksen muuttaminen/peruuttaminen, palautukset ja reklamaatiot. Mikäli lähetys jää noutamatta eikä palautusilmoitusta tehdä, emme voi palauttaa rahojasi. ELINTARVIKKEITA EI VOI PALAUTTAA.
Lisätietoa Matkahuollon sivuilta:
http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut_yrityksille/kotimaan_palvelut/lahella_paketti/index.html

Noutotuotteet asiakas noutaa tuotteen yhteydessä ilmoitetusta paikasta ja ilmoitettuna aikana. Tuotetta myyvän kauppiaan yhteystiedot löytyvät kauppiassivulta. Ota yhteyttä suoraan kauppiaaseen, mikäli et pääse noutamaan tuotetta ilmoitettuna aikana. Sovi kauppiaan kanssa uusi noutoaika.

Kotiinkuljetustuotteet: Jotkut kauppiaat tarjoavat kotiinkuljetusta tuotteilleen tietyllä alueella. Kun ostat kotiinkuljetustuotteen, maksat kuljetuksen tuotteen oston yhteydessä. Tarkistathan, että asut tuotteen tiedoissa mainitulla kotiinkuljetusalueella. Kauppias ottaa sinuun yhteyttä ja sopii kuljetuksen ajankohdasta ja muista yksityiskohdista.

4. Toimituskulut
Oskarin Aitan toimitus- ja käsittelykulut lasketaan jokaisen kauppiaan lähetykselle erikseen. Toimituskulut määräytyvät tuotteen/tuotteiden painon sekä pakkaus- ja lähetyskulujen mukaan. Toimituskustannukset veloitetaan todellisten kustannusten mukaan eikä niitä ole piilotettu tuotteiden hintoihin. Tilauksen sisältämät toimituskulut näkyvät kassalla.
Tuotteen toimitustapa on ilmoitettu tuotteen yhteydessä. Joistakin tuotteista on valittavana sekä noutotuote että toimitustuote. Olethan tarkkana, että tilaat oikean tuotteen!
Toimitustavat ja niiden hinnat ovat (per kauppias)
1. Postin Economy –paketti lähipalvelupisteeseesi
0-5 kg 8,90 €
5-15 kg 11,90 €
15-35 kg 17,90 €
2. Matkahuollon lähellä-paketti
0-5 kg 7,90 €
5-15 kg 12,00 €
15-35 kg 16,00 €
3. Posti (Itella) Termo kotiin kylmäkuljetus (mikäli tuotteet vaativat kylmäkuljetusta)
35 €/laatikko (max. 35 kg)
4. Noutotuotteista veloitamme käsittelykuluja 2,00 €/tilaus/kauppias
5. Kotiinkuljetuksen hinta ilmoitetaan tuotteen tietojen yhteydessä.

Esimerkki toimituskulujen laskennasta:
Tilauksessa ensimmäiseltä kauppiaalta 2 Postin toimitustuotetta yht. 7 kg -> toimituskulu 11,90 €
ja toiselta kauppiaalta 2 noutotuotetta -> käsittelykulu 2 €
ja kolmannelta kauppiaalta 1 Matkahuollon toimitustuote 3 kg -> toimituskulu 7,90 €
Toimitus- ja käsittelykulut yht. 11,90 + 2,00 + 7,90 = 21,80 €

Mikäli sinulla on kysyttävää tai palautetta toimituksista ja toimituskuluista, ota yhteyttä Oskarin Aitan asiakaspalveluun. Lisätietoja myös tilaus- ja toimitusehdoista sekä näin teet ostoksia –ohjeista.

5. Hinnat
Oskarin Aitan tuotteiden voimassa olevat hinnat ovat näkyvissä tuotesivuilla. Kaikkien tuotteiden ja kuljetusten hinnat sisältävät arvolisäveron.
Oskarin Aitan kauppias pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä, jolloin tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvä hintavirhe voi olla mm.
• jos tuotteen hinta on 0 euroa tai hintaa ei ole ollenkaan
• jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi ilmoitetaan esim. 5,00 euroa
Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

6. Maksutavat
Oskarin Aitan maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6). Maksutapoina käyvät Checkout Finland Oy:n tarjoamat verkkopankki- ja luottokorttimaksut (Visa, Mastercard) sekä Collector ja Everyday osamaksu- ja laskupalvelut.
Lisätietoa maksutavoista Checkout Finland Oy:n sivuilta: http://checkout.fi/maksuehdot.html

7. Tilaustiedot ja tietoturva
Tilauksen yhteydessä antamasi tiedot tallentuvat Oskarin Aitan asiakastietoihin. Tilaustiedot lähetetään myös tilauksesta vastaavalle verkkokauppiaalle.
Tilauksen yhteydessä antamiasi tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Oskarin Aitassa on käytössä SSL-suojattu yhteys (Security Sockets Layer), joka salaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuolinen taho pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi.

8. Tilausvahvistus
Asiakas hyväksyy tilauksen painamalla Lähetä tilaus –painiketta Ostoskorissa. Tämän jälkeen tilausta ei voi enää muuttaa verkkokaupassa.
Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus sisältää kaikki tilaukseen liittyvät tiedot, se kannattaa säilyttää mahdollista myöhempää tarvetta varten.
Kun Oskarin Aitta on lähettänyt tilausvahvistuksen sähköpostitse asiakkaalle, tilauksesta tulee sitova. Oskarin Aitta pidättää oikeuden olla vahvistamatta tilausta, mikäli tilauksessa tai asiakastiedoissa on merkittäviä puutteita.
Tilauksen hyväksymisen ja tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen tilaus siirtyy kauppiaan käsiteltäväksi.

9. Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen
Jos haluat tilauksen tekemisen jälkeen muuttaa tilauksen sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä tuotteen kauppiaaseen. Kauppiaan yhteystiedot löytyvät kauppiaan omalta sivulta.
Uusien kesäkuussa 2014 voimaan tulleiden verkkokauppasäännösten mukaan tilauksen peruuttamiseksi ei enää riitä pelkkä tavaran palauttaminen tai lähetyksen noutamatta jättäminen, vaan asiakkaan on erikseen ilmoitettava peruuttamisesta kauppiaalle. Peruutus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Peruutus- ja palautusilmoitus tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen oskari@oskarinaitta.fi. Lisätietoja saat Oskarin Aitan asiakaspalvelusta puh 050 577 3911. Vastaamme arkisin klo 15-17, muulloin voit jättää viestin.
Mikäli kauppias on jo ehtinyt lähettää tilauksen, muuttaminen tai peruuttaminen ei ole enää mahdollista. Katso lisäohjeita kohdista 10. Palautusoikeus ja 11. Reklamaatio.

10. Palautusoikeus (ei koske elintarvikkeita)
Kuluttajansuojalain mukaisesti käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta. Sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.
Uusien kesäkuussa 2014 voimaan tulleiden verkkokauppasäännösten mukaan tilauksen peruuttamiseksi ei enää riitä pelkkä tavaran palauttaminen tai lähetyksen noutamatta jättäminen, vaan asiakkaan on erikseen ilmoitettava siitä kauppiaalle. Peruutus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Peruutus- ja palautusilmoitus tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen oskari@oskarinaitta.fi . Lisätietoja saat Oskarin Aitan asiakaspalvelusta puh 050 577 3911. Vastaamme arkisin klo 15-17, muulloin voit jättää viestin ja otamme sinuun yhteyttä.
Uusien verkkokauppasäännösten mukaan kuluttajan on maksettava peruuttamansa tilauksen palautuskulut. Yritys voi kuitenkin edelleen halutessaan tarjota asiakkailleen ilmaisen palautuksen. Oskarin Aitasta ostettujen tuotteiden palautuskulut maksaa asiakas.
Voit lukea lisätietoja Kuluttajaviraston sivulta peruutusoikeus etämyynnissä (http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/etamyynti-verkkokauppa-posti--ja-puhelinmyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/).
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Sinetöityjen tuotteiden tulee olla avaamattomassa pakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.
Palautukset tehdään suoraan kyseisen tuotteen/tuotteiden kauppiaalle. Tuotteen kauppias näkyy tilausvahvistuksessa kohdassa Kauppias tai Asiakastilillä tilauksen tiedoissa. Kauppiaan yhteystiedot löytyvät kauppiaan omalta sivulta tai voit valita kauppiaan nimen Kauppiaat-listasta. Voit lähettää palautettavan tuotteen alkuperäisessä paketissa.
Mikäli palautus esimerkiksi kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, voidaan lähetyskuluja vaatia ostajalta.
Oskarin Aitta palauttaa rahat ensitilassa tai viimeistään Kuluttajasuojalain mukaan 30 päivän kuluessa tavaran saapuessa takaisin kauppiaalle ja Oskarin Aitan saadessa sähköisen ilmoituksen palautuksesta kauppiaalta.
Palautettavien tuotteiden jo maksettuja toimituskuluja ei voida hyvittää.

Posti (Itella) Termo kylmäkuljetusta ei voi palauttaa.

Postin Economy-pakettien palautukset:
Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hän maksaa palautuskustannukset itse. Elintarvikkeita ei voi palauttaa.
Palautusosoite löytyy lähetyksen osoitekortista sekä kauppiaan sivuilta verkkokaupasta.
Mikäli asiakkaalle on toimitettu virheellinen tuote, palautuksen ja uuden tuotteen lähettämisen kulut maksaa kauppias.

Matkahuollon pakettien palautukset:
Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hän maksaa palautuskustannukset itse. Elintarvikkeita ei voi palauttaa.
Palautusosoite löytyy lähetyksen osoitekortista sekä kauppiaan sivuilta verkkokaupasta.
Mikäli asiakkaalle on toimitettu virheellinen tuote, palautuksen ja uuden tuotteen lähettämisen kulut maksaa kauppias.

Noutotuotteiden ja kotiinkuljetustuotteiden palautus:
Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hän toimittaa tuotteen noutopaikkaan omalla kustannuksellaan. Elintarvikkeita ei voi palauttaa.
Palautusosoite löytyy tilausvahvistuksesta sekä kauppiaan sivuilta verkkokaupasta.
Mikäli asiakkaalle on toimitettu virheellinen tuote, palautuksen ja uuden tuotteen toimittamisen kulut maksaa kauppias.

11. Reklamaatio
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen tai olemme lähettäneet sinulle väärän tuotteen, olet oikeutettu saamaan sen korjatuksi, vaihdetuksi virheettömään, hinnanalennukseen tai kaupan purkuun kustannuksitta.
Reklamaatio tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen oskari@oskarinaitta.fi, mieluiten 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Lisätietoja saat Oskarin Aitan asiakaspalvelusta puh 050 577 3911. Vastaamme arkisin klo 15-17. Muulloin voit jättää viestin ja otamme sinuun yhteyttä.
Oskarin Aitan asiakaspalvelu ottaa yhteyttä sinuun sekä kauppiaaseen ja sovitaan toimenpiteistä ja korvaustavasta.
Kauppias vastaa palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista toimituskuluista, mikäli sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote. Myös mahdollisen uuden tuotteen lähettämisen kustannukset maksaa kauppias.
Oskarin Aitta avustaa asiakasta ja kauppiasta saavuttamaan sopimuksen korvauksesta reklamaatiotilanteessa, mutta ei ole vastuussa asiakkaiden ja kauppiaiden välisestä kaupankäynnistä tai siihen liittyvistä erimielisyyksistä.

12. Ylivoimainen este (force majeure)
Verkkokauppa ei ole velvollinen solmimaan kauppoja, jos sopimuksen täyttäminen estyy tai viivästyy syystä, joka on verkkokauppiaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
Ylivoimainen este on ennalta arvaamaton tapahtuma, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi osapuolen sopimusvelvoitteiden täyttämisen määräajassa. Tällaisia tapahtumia ovat viranomaisen toimenpiteet, tietoverkon toiminnan häiriöt, sähkökatkokset, varkaudet, luonnonmullistukset, tulipalot, sota tai sen uhka, kapinat, mellakat, terrorismi ja työtaistelutoimenpiteet tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy.
Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä verkkokauppiaalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

13. Asiakasviestintä
Oskarin Aitta voi lähettää asiakkailleen sekä markkinointiviestejä että asiakaspalveluviestejä sähköpostiin ja matkapuhelimeen. Jos olet rekisteröitynyt verkkokauppaan, voit joko sallia tai kieltää markkinointiviestien lähettämisen omat tiedot -sivuilla tai ottamalla yhteyttä oskari@oskarinaitta.fi .
Asiakaspalveluviestit liittyvät asiakkaan tilaukseen ja toimitukseen verkkokaupasta. Hyväksymällä verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy asiakaspalveluviestien lähettämisen. Tilausosoite ja muut asiakastiedot tallennetaan palveluntarjoajan asiakastietojärjestelmään asiakassuhteen ajaksi.

14. Muut ehdot
Tilaajan on oltava yli 18-vuotias. Voit tilata tuotteita usealta eri verkkokauppiaalta samanaikaisesti. Tilaaja hyväksyy tilausta tehdessään Oskarin Aitan tilaus- ja toimitusehdot.
Hyväksymällä verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy, että verkkokauppa lähettää asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen liittyvissä asioissa.
Tilaaja sitoutuu antamaan itsestään totuudenmukaisia tietoja verkkokaupan rekisteröitymislomakkeella sekä korjaamaan virheelliset tiedot.
Oskarin Aitassa vastuu tuotetietojen oikeellisuudesta ja tuotteiden toimituksesta on tuotteiden kauppiaalla.
Kaikki verkkokaupassa esitetyt materiaalit (kuvat, tekstit, videot, logot) ovat Oskarin Aitan tai kauppiaiden omaisuutta. Tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty. Tilaaja vastaa Oskarin Aitan ja sen kauppiaiden tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvattomasta käytöstä aiheutuvista seuraamuksista.
Pidätämme oikeuden kaikkiin muutoksiin tilaus- ja toimitusehdoissa. Verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Viimeisimmät tiedot muutoksista löytyvät tilaus- ja toimitusehdoista.

15. Riitojen ratkaisu
Riitojen ratkaisuun sovelletaan Suomen lakia.

Jatkamalla sivuston selaamista hyväksyt eväisteiden käyttämisen. Lisätietoa

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close